escola

escola

dijous, 27 de febrer del 2014

Groenlàndia

27 de febrer de 2014



 Uns treballem el dossier de Groenlàndia mentre els altres acaben les disfresses.






26 de febrer de 2014


 Tenim moltes coses per ensenyar i aprendre.

 


També hem après maneres de comunicació que utilitzen el Inuits i que desconeixiem. Són bastant pràctiques!










I hem exposat tot el material que tenim. És molt!!!



 







Avui hem intentat fer un iglú petit. Que difícil treballar amb la calor que fa a Terrassa i les mans gelades pel gel! Hem aconseguit fer una primera part, però s'ha fos, ohhh!!! 





















25 de febrer de 2014

L'estona que dediquem al projecte l'aprofitem per fer el vestit que portarem el dia que ballarem la nostra dansa.




Mireu el que hem recopilat. Hi ha molt material! I sabeu què? La Cristina Fàbregas té tota la raó amb el seu comentari. Resulta que esquimal té el significat de "els que mengen carn crua" i  els que viuen a Groenlàndia volen ser anomenats com "Inuit", que vol dir poble, o "Inuk" (singular) que vol dir persona o home. En aquest mural ho expliquem.


24 de febrer de 2014


Repassem i busquem respostes entre tot el material que ens han portat els nens i les nenes del grup. 






21 de febrer de 2014





Els de Groenlàndia hem ambientat la classe, hi tenim un  iglú, un ós polar, catifes i hem creat un espai on anirem recollint la informació que treballem. Ens hem explicat els uns als altres alguna cosa que ja coneixíem i hem fet llistes de coses que volem saber.








2 comentaris:

  1. Els pares tambe aprenem costums i curiositats dels països treballats cada dia! Per exemple que als esquimals no els agrada que se'ls digui aixi, sino Inuits!

    ResponElimina
  2. Molt bona idea aquest projecte. L´Anna nomes parla d´esquimals i avui ha arribat contentíssima xq havien jugat amb el gel

    Olga Prades

    ResponElimina